Direktlänk till inlägg 9 maj 2013

hej och god morgon

Av amanda - 9 maj 2013 09:05

Tja hej hej ja som ni kanshe ser så är det morgon och jag tänkte berätta hur min dag ska kanshe vara i dag!!! Så först ska jag ta på mig och gå ner och äta. Sen så ska jag kansh vara med en kompis och kanshe sovaöver, men jag vet ej än men fi får se!!!


Men iallafall så kommer det vara kanshe vara en varm dag och det vill alla ha!!! 

JAG VILL HA SOMMAR.

Men iallafall det är bara om det är vara 10 dagar kvar tills vi kommer åka till Turkiet. Jag längtar, men det är 10 dagar om man ej räknar med i dag!!!

Men iallafall så är det 9 dagar kavar tills jag ska och min grupp ska ha en dans show.   Och i helgen så ska vi åka till K-stad. Jag längtar till jätte mycket!!!!!!!!!!       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda - 16 maj 2013 07:56

Hej hej tja förlåt att jag har inte skrivit. Det är bara det att jag går ej hunnit och att jag är upptagen jätte mycket denna vecka. Men jag kommer ej skriva mer denna vecka och nästa vecka.! För i dag har jag prov imon har jag dans träning på lördag...

Av amanda - 12 maj 2013 10:34

Hej hej tja detta kommer vara en kort inlägg för jag har ej så mycket att säga. Jag ska i dag till en scen för att öva på vår dans= vi ska öva på våra dans på en scen. Det är från 12:00 till 18:00 eller längre. Sen på fredag så ska vi ha scenre...

Av amanda - 11 maj 2013 21:47

Hej jag har en ny video på youtube och om ni hör ej så höj för jag råkade prata tyst och ja men det var bara ett litet inlägg så hej då och gott natt PUSS PÅ ER!!!    ...

Av amanda - 11 maj 2013 07:59

Tja hej och förlåt att jag skrev ej igår men jag ska berätta nu om igår och i dag...!!! Så igår var jag i K-stad med familjen vi var där i 3timmar ungefär. Stoffe är min ena lille bror som är 4 år han fick en keps och en hatt ( glöm stavningen).!...

Av amanda - 9 maj 2013 12:29

Hej hej är ja jag kunde ej vara med min kompis men min mamma sa att jag skulle städa hela nedan våningen. Så det var klart och jag är as tröt av det!!!...

Presentation


AMANDA DAVIDA
MissPandaSatar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards