Alla inlägg den 11 maj 2013

Av amanda - 11 maj 2013 21:47

Hej jag har en ny video på youtube och om ni hör ej så höj för jag råkade prata tyst och ja men det var bara ett litet inlägg så hej då och gott natt PUSS PÅ ER!!!   

Av amanda - 11 maj 2013 07:59

Tja hej och förlåt att jag skrev ej igår men jag ska berätta nu om igår och i dag...!!!

Så igår var jag i K-stad med familjen vi var där i 3timmar ungefär.

Stoffe är min ena lille bror som är 4 år han fick en keps och en hatt ( glöm stavningen).!

Sen min styvpappa som heter ola han köpte 5st bad byxor kan man säga det var 5st för 100kr.


Sen var det jag jag köpte smycken på Guldfynd jag hade present kort på 200kr och 500kr men jag köpte saker bara med den med 200kr. Jag köpte 6 st saker .


Jag köpte ett packet med 6st olika öronhängen.

Sen köpte jag ett paket med 6st, 3st blommor olika färger sen 3st diamanter i olika färger.

Sen ett par till öronhängen men dom är som fågel vingar men i silver.

Sen köpte jag ett halspand som är gätte fin ( det kommer bild sen).

Sen köpte jag 2st ringae men en till min mamma, först den ena är rund och är ljus blå och det ser ut som krisatler på den. Den andra är svart grå.

Det var det vad jag köpte i guld fynd.


Sen var vi i media market det var bara jag som köpte där saker.

Först köpte jag ett par hörlurar. 

Sen ett wii spel som är JustDance 4.

Sen köpte jag en video kamera för bara 500kr det var först 1000kr sen sänkte dom den. Den kan vara under vattnet och ja allt möjligt.!!


Ja det var de igår och i dag sak jag och mamma igen till K-stad för hon glömmde vad hon skulle köpa till sej själv och jag behöver sd kort till min video kamera. Och jag ska köpa mer smycken. 

Hej då och det kommer ett video snart på YOUTUBE..!!!


Presentation


AMANDA DAVIDA
MissPandaSatar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards